Understanding Learning in Virtual Worlds

“Indeed objects can be even be scripted so that when touched by an avatar their names are spoken aloud and appear in text. This has been done in areas of Virtlantis, a language learning region in SL” — Przedmioty można programować tak, by za dotknięciem głośno ‘mówiły’ i jednocześnie pisały na ekranie swoją nazwę. Zrobiono tak na terenie Virtlantis, regionie poświęconym nauce języków. (Derrington, M. 2013. “Language learning in a Virtual World: an account of how students practise and improve their English in ELIP~Homewood”. In Childs, M. & Peachey, A. (Eds). Understanding Learning in Virtual Worlds. Springer. http://www.amazon.co.uk/Understanding-Learning-Virtual-Human-Computer-Interaction/dp/1447153693).

Derrington nawiązuje tutaj do efektów moich wysiłków polegających na konstruowaniu przedmiotów wspomagających naukę wymowy angielskiej w Drugim Życiu. Przedmioty takie są PAVed (Phonetically Augmented Virtuality) , czyli oferują afordancje typowe dla rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality = AR). Zainteresowanych odsyłam do mojej książki z 2012, w której opisuje mój projekt w szczegółach: http://www.scribd.com/doc/108718699/Paving-EFL-in-SL.

No comments yet.

Leave a Reply